MANİSA / TEKHA
Kolon Kanseri Tedavisi Sürerken Çoklu Organ Yetmezliği Gelişti
Manisa’nın Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, kolon kanseri tedavisi devam ederken gelişen çoklu organ yetmezliği nedeniyle yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı. Durbay’ın durumu, Manisa Şehir Hastanesi Başhekimi Uzman Doktor Serkan Saka tarafından yapılan yazılı açıklamayla duyuruldu.
Açıklamada, Durbay’ın 1 Aralık Pazartesi günü kan tablosu ve beslenme durumundaki bozukluklar nedeniyle hastanenin Dahiliye Servisi’ne yatırıldığı belirtildi. Başhekim Saka, 2 Aralık Salı günü böbrek ve karaciğer fonksiyon testlerinde bozulma tespit edilmesi üzerine tedavinin Yoğun Bakım Ünitesi’nde devam ettirilmesine karar verildiğini aktardı.
Durbay’ın çoklu organ yetmezliği tanısıyla yoğun bakımda ileri tıbbi yöntemlerle tedavi edildiğini belirten Saka, “Hastanın solunum durumu stabildir ve cihaz desteği gerektirmemektedir” ifadelerini kullandı.
Başhekim Saka, kritik süreçte gelişmelerin hastane tarafından kamuoyuyla paylaşılacağını bildirdi.
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Emine Erdoğan Kazakistan’da Hoca Ahmet Yesevi Türbesi’ni Ziyaret Etti
477 kez okundu
2
Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde Önemli Açıklamalar
463 kez okundu
3
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
460 kez okundu
4
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
435 kez okundu
5
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
409 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.