KONYA / TEKHA
Konya’nın Seydişehir ilçesinde yaban keçisi avladığı tespit edilen 3 kişiye toplam 1 milyon 901 bin 355 lira idari para cezası uygulandı.
Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü’nün sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, Seydişehir’de gelen ihbar üzerine harekete geçen ekipler, içinde 3 kişinin bulunduğu aracı durdurarak arama yaptı. Aramada parçalanmış halde 2 yaban keçisi ile 1 yivli tüfek ele geçirildi.
Ekipler tarafından yaban keçileri ve tüfeğe el konulurken, şüphelilere 4915 sayılı Kara Avcılığı Kanunu kapsamında 1 milyon 880 bin lira tazminat ve 21 bin 355 lira idari para cezası olmak üzere toplam 1 milyon 901 bin 355 lira ceza kesildi.
Açıklamada, yaban hayatına zarar verenlere karşı mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
Van’da yasadışı bahis operasyonu: 14 tutuklama
189 kez okundu
2
Malatya’da İl Güvenlik Asayiş ve Koordinasyon Toplantısı Gerçekleştirildi: 15 Günlük Rapor Açıklandı
155 kez okundu
3
Muradiye’de Huzur Operasyonları: 2025 Yılı Bilançosu Açıklandı
152 kez okundu
4
İstanbul’da Dev Sahte Para Ve Altın Operasyonu: Kurban Bayramı Öncesi Büyük Vurgun Önlendi
151 kez okundu
5
Özkan Yalım Ek İfade İçin Adliyeye Getirildi: Özgür Özel Hakkında Çarpıcı İddialar
140 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.