ANKARA/TEKHA
Burdur Şeker Fabrikası’nda üretimde kullanılan kireç taşından açığa çıkan karbonmonoksit gazı nedeniyle 7 işçi zehirlendi. Sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan işçilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Olay, saat 10.30 sıralarında meydana geldi. İddiaya göre, fabrikadaki üretim sürecinde kullanılan kireç taşından karbonmonoksit gazı yayıldı. Gazdan etkilenen 7 çalışan fenalaşınca, diğer işçiler durumu hemen yetkililere bildirdi.
İhbar üzerine fabrikaya sağlık, polis ve AFAD ekipleri sevk edildi. Olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan işçiler, ambulanslarla Burdur Devlet Hastanesi’ne götürüldü.
Hastaneye kaldırılan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu aktarıldı. Öte yandan AFAD ekipleri, fabrikada gaz yoğunluğunu tespit edebilmek için ölçüm çalışması başlattı.
Yaşanan olayla ilgili soruşturma sürüyor.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Vali̇ Kızılkaya: “Si̇i̇rt’i̇n Her Köşesi̇ne Hi̇zmeti̇ Eşi̇t Ve Etki̇n Şeki̇lde Ulaştıracağiz”
243 kez okundu
2
İİB’nin 9 Aylık İhracatı 9,2 Milyar Doları Aştı
74 kez okundu
3
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Kars Valiliği’ni Ziyaret Etti
72 kez okundu
4
Yeni Trafik Kanunu: Cezadan Çok Toplumsal Dönüşüm Hedefi
71 kez okundu
5
Türkiye’de Trafik Cezaları Yenilendi: İşte Yeni Yaptırımlar
71 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.