ANKARA / TEKHA
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla Ankara, İstanbul ve İzmir’de bakanlığa bağlı kent içi raylı sistem hatlarının ücretsiz olacağını açıkladı.
Bakan Uraloğlu, yaptığı yazılı açıklamada, Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı kararı doğrultusunda vatandaşların bayram günü ücretsiz ulaşım hizmetinden yararlanabileceğini belirtti.
Uraloğlu, “İstanbul’da Marmaray, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı ile Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metrosu, Ankara’da Başkentray ve İzmir’de İZBAN ücretsiz hizmet verecek. Söz konusu hatlarımız tüm vatandaşlarımıza gün boyunca hızlı, kolay ve ekonomik bir ulaşım imkanı sağlayacak” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
Emine Erdoğan Kazakistan’da Hoca Ahmet Yesevi Türbesi’ni Ziyaret Etti
468 kez okundu
2
Kars Ülkü Ocakları’nda Yeni Dönem: İlk Seminer ve Kur’an-ı Kerim Tilaveti
453 kez okundu
3
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
425 kez okundu
4
Hatay’ın Coğrafi̇ İşaretleri̇ 57’ye Yükseldi̇
395 kez okundu
5
TÜBİTAK’tan Yalova Üniversitesi ve Yalova OSB İş Birliğine %100 Destek
373 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.