ABD / TEKHA
ABD Başkanı Donald Trump, 22-23 Kasım tarihlerinde Güney Afrika’nın Johannesburg kentinde düzenlenecek olan G-20 Zirvesi’ne katılmayacağını açıkladı.
Trump, Miami’de gerçekleştirilen “Amerika İş Forumu”nda yaptığı konuşmada, zirveye katılmama kararını duyurarak, “Güney Afrika, G-20’de olmamalı” ifadelerini kullandı.
Trump’ın açıklaması, Güney Afrika’nın zirvedeki konumuna yönelik eleştirileri yeniden gündeme getirdi.
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
ABD Başkanı Trump Duyurdu: İran İle Anlaşma Birkaç Gün İçinde İmzalanacak
383 kez okundu
2
İngiliz Silahlı Kuvvetleri Rus Gölge Filosuna Ait Petrol Tankerini Durdurdu
299 kez okundu
3
Dışişleri Bakanı Fidan ‘Ahıska Türkleri-Kayıp Sürgünün İzinde’ Sergisinin Açılışına Katıldı
286 kez okundu
4
Hindistan’da Askeri Nakliye Uçağı Düştü: 5 Asker Hayatını Kaybetti
277 kez okundu
5
Ortadoğu’da Gerilim Tırmanıyor: İsrail Başbakanı Netanyahu Güvenlik Kabinesini Topluyor
225 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.